|
Середній
|
Достатній
|
Високий
|
Розуміння завдання
|
Включені матеріали, що не мають безпосереднього відношення до теми;
використовується одне джерело, зібрана інформація не аналізується і не
оцінюється
|
Включаються як матеріали, що мають безпосереднє відношення до теми, так і
матеріали, що не мають відношення до неї; використовується обмежена кількість
джерел
|
Робота демонструє точне розуміння завдання
|
Виконання завдання
|
Випадкова підбірка матеріалів; інформація неточна або не має відношення
до теми; неповні відповіді на питання; не робляться спроби оцінити або
проаналізувати інформацію
|
Не уся інформація узята з достовірних джерел; частина інформації неточна
або не має прямого відно-шення до теми
|
Оцінюються
роботи різних періодів; висновки аргументо-вані; усі матеріали мають безпосереднє
відношення до теми; джерела цитуються правильно; вико-ристовується інформація
з достовірних джерел
|
Результат роботи
|
Матеріал логічно не побудований і поданий зовні непривабливо; не дається
чіткої відповіді на поставлені завдання
|
Точність і структурованість інформації; привабливе оформлюння роботи. Недостатньо
вира-жена власна позиція і оцінка інформації. Робота схожа на інші учнівські
роботи
|
Чітке і логічне представлення інформації; уся інформації має безпосереднє
відношення до теми, точна, добре структурована і відредагована.
Демонструється критичний аналіз і оцінка матеріалу, визначеність позиції
|
Творчий підхід
|
Учень просто копіює інформацію із запропонованих джерел; немає критичного
погляду на проблему; робота мало пов'язана з темою веб-квеста
|
Демонструється одна точка зору на проблему; проводяться порівняння, але
не робляться виведень
|
Представлені різні підходи до вирішення проблеми. Робота відрізняється
яскравою індивідуаль-ністю і виражає точку зору мікрогрупи
|
Критерії оцінювання
Підписатися на:
Дописи (Atom)