Критерії оцінювання



Середній
Достатній
Високий
Розуміння завдання
Включені матеріали, що не мають безпосереднього відношення до теми; використовується одне джерело, зібрана інформація не аналізується і не оцінюється
Включаються як матеріали, що мають безпосереднє відношення до теми, так і матеріали, що не мають відношення до неї; використовується обмежена кількість джерел
Робота демонструє точне розуміння завдання
Виконання завдання
Випадкова підбірка матеріалів; інформація неточна або не має відношення до теми; неповні відповіді на питання; не робляться спроби оцінити або проаналізувати інформацію
Не уся інформація узята з достовірних джерел; частина інформації неточна або не має прямого відно-шення до теми
Оцінюються роботи різних періодів; висновки аргументо-вані; усі матеріали мають безпосереднє відношення до теми; джерела цитуються правильно; вико-ристовується інформація з достовірних джерел
Результат роботи
Матеріал логічно не побудований і поданий зовні непривабливо; не дається чіткої відповіді на поставлені завдання
Точність і структурованість інформації; привабливе оформлюння роботи. Недостатньо вира-жена власна позиція і оцінка інформації. Робота схожа на інші учнівські роботи
Чітке і логічне представлення інформації; уся інформації має безпосереднє відношення до теми, точна, добре структурована і відредагована. Демонструється критичний аналіз і оцінка матеріалу, визначеність позиції
Творчий підхід
Учень просто копіює інформацію із запропонованих джерел; немає критичного погляду на проблему; робота мало пов'язана з темою веб-квеста
Демонструється одна точка зору на проблему; проводяться порівняння, але не робляться виведень
Представлені різні підходи до вирішення проблеми. Робота відрізняється яскравою індивідуаль-ністю і виражає точку зору мікрогрупи